Komunikat: Barwienie wody sieciowej

Grupa GPEC STAROGARD SP. Z o.o. informuje, że dzisiaj (27.10) będą prowadzone prace na sieci ciepłowniczej, związane z barwieniem wody sieciowej.

Jest to cykliczna akcja przeprowadzana w celu minimalizacji strat ciepła, a tym samym kosztów ogrzewania i ciepłej wody ponoszonych przez mieszkańców. To najskuteczniejszy sposób na wykrycie nieszczelności wymienników ciepła. Przy ich prawidłowym działaniu, barwiona woda nie powinna przedostawać się do kranów. Może się jednak zdarzyć, że woda o nietypowej barwie pojawi się w Państwa kranie.

Co w takiej sytuacji?

• Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta – pod adresem bok@gpec.pl lub pod numerem telefonu 58 52 43 580.
• GPEC wyśle ekspertów, by zlokalizowali, w którym miejscu wymiennika pojawia się problem ze szczelnością.
• Wymiana powinna nastąpić w ciągu 24h – czas naprawy zależy od typu wymiennika.

Czy zielona woda jest bezpieczna?

Barwienie wykonywane jest przy użyciu barwnika spożywczego, który posiada atest higieniczny – jest w pełni bezpieczny zarówno dla instalacji jak i zdrowia mieszkańców. Oznacza to, że można kąpać się w takiej wodzie – jednak nie powinna być ona używana do picia i gotowania (w przypadku zauważenia zielonej barwy ciepłej wody, do picia i gotowania należy użyć wody zimnej). Barwnik nie pozostawia także trwałych plam i przebarwień, nie ma więc ryzyka zniszczenia odzieży.

W razie pytań prosimy o zapoznanie się z komunikatem dotyczącym rekompensat znajdującym się na stronie www Grupy GPEC https://grupagpec.pl lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta Grupy GPEC, tel.: 58 52 43 580, fax: 58 52 43 590, e-mail: bok@gpec.pl.