W urzędzie znów można załatwiać sprawy bez wcześniejszego umawiania się

Od wtorku 1 marca klienci starogardzkiego magistratu mogą załatwiać sprawy bez konieczności umawiania się na indywidualne spotkania. Urzędnicy przyjmować będą na terenie Urzędu w miejscach obsługi interesantów w ustalonych zwyczajowo godzinach pracy.

W związku z luzowaniem obostrzeń wywołanych pandemią koronawirusa, Urząd Miasta w Starogardzie Gdańskim przywraca dawny porządek obsługi interesantów.

Od wtorku, 1 marca starogardzki magistrat wznawia bezpośrednią obsługę klientów na terenie Urzędu. To oznacza, że mieszkańcy, którzy mają do załatwienia sprawę, nie muszą wcześniej umawiać się na spotkanie z urzędnikiem. Mogą normalnie przyjść do Urzędu i zostaną obsłużeni tak, jak to odbywało się przed pandemią. Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi jeszcze obostrzeniami w Urzędzie obowiązuje  nakaz noszenia maseczek ochronnych.

Przypominamy że Urząd Miasta w Starogardzie Gdańskim jest czynny w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 7:30 – 15:30, w środy 7:30 – 17:00, a w piątki 7:30 – 14:00.

Pozostaje też możliwość załatwiania spraw przez profil zaufany na Platformie Usług Administracji Publicznej e-PUAP do czego serdecznie zachęcamy (esp:  http://epuap.gov.pl  podmiot: Urząd Miasta Starogard Gdański – Gmina Miejska Starogard Gdańsk adres: /2213031/SkrytkaESP). Osoby, które nie mają profilu zaufanego, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami. W razie potrzeby pracownicy Biura Obsługi Klienta telefonicznie pomogą skorzystać z tej formy składania dokumentów.

Magdalena Nowak

Wydział Informacji Społecznej
tel.: 58 530 6061
magdalena.nowak@um.starogard.pl