Od poniedziałku 31 maja klienci starogardzkiego magistratu mogą załatwiać sprawy bez konieczności umawiania się na indywidualne spotkania. Urzędnicy przyjmować będą na terenie Urzędu w miejscach obsługi interesantów w ustalonych zwyczajowo godzinach pracy.
W związku z luzowaniem obostrzeń wywołanych pandemią koronawirusa, Urząd Miasta w Starogardzie Gdańskim przywraca dawny porządek obsługi interesantów.
Od poniedziałku, 31 maja starogardzki magistrat wznawia bezpośrednią obsługę klientów na terenie Urzędu. To oznacza, że mieszkańcy, którzy mają do załatwienia sprawę, nie muszą wcześniej umawiać się na spotkanie z urzędnikiem. Mogą normalnie przyjść do Urzędu i zostaną obsłużeni tak, jak to odbywało się przed pandemią.
Przypominamy że Urząd Miasta w Starogardzie Gdańskim jest czynny w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 7:30 – 15:30, w środy 7:30 – 17:00, a w piątki 7:30 – 14:00.
Przywrócone zostają również spotkania Prezydenta Miasta z interesantami, które podobnie jak przed pandemią, odbywać się będą w środy w godz. 8:30 – 10:00. W tym przypadku należy jednak umówić się wcześniej na spotkanie, dzwoniąc do sekretariatu pod numer 58 530 6006.
Nadal też obowiązują umówione terminy w celu spisania się w Powszechnym Spisie Ludności. W tym przypadku obowiązuje telefoniczna rejestracja pod numerem 58 530 6006.
Pozostaje też możliwość załatwiania spraw przez profil zaufany na Platformie Usług Administracji Publicznej e-PUAP do czego serdecznie zachęcamy. (esp: http://epuap.gov.pl podmiot: Urząd Miasta Starogard Gdański – Gmina Miejska Starogard Gdańsk adres: /2213031/SkrytkaESP) Osoby, które nie mają profilu zaufanego, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami. W razie potrzeby pracownicy Biura Obsługi Klienta telefonicznie pomogą skorzystać z tej formy składania dokumentów.