Podnosili swoje kwalifikacje. Szkolenie kierowników i pracowników USC

Mając na względzie potrzebę ciągłego zdobywania wiedzy i umiejętności, a także obowiązek podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 6 września w Urzędzie Miasta odbyła się konferencja w której udział wzięli kierownicy i pracownicy starogardzkiego Urzędu Stanu Cywilnego a także przedstawiciele USC z naszego regionu.

Organizatorem konferencji było czasopismo „Metryka”, którego wydawcą jest Fundacja Instytut Naukowy im. Prof. Józefa Litwina. Uczestników spotkania przywitali Zastępca Prezydenta Miasta Tadeusz Błędzki oraz Sekretarz Miasta Zbigniew Toporowski.

Pracownicy oraz kierownicy urzędów mieli okazję w sposób kompleksowy nabyć wiedzę z zakresu rejestracji stanu cywilnego. Poruszono między innymi takie zagadnienia jak postępowanie administracyjne w procesach rejestracji stanu cywilnego, najnowsze zmiany ustawy „Prawo o aktach stanu cywilnego”, czy też wydawanie dokumentów z zakresu rejestracji stanu cywilnego.

Organizatorzy szkolenia posiadają ponad 20-letnie doświadczenie praktyczne z zakresu problematyki prawa osobowego i rejestracji stanu cywilnego oraz wieloletnie doświadczenie w zakresie szkoleń dla pracowników USC.

W szkoleniu udział wzięło ponad 20 osób, kierowników i pracowników Urzędów Stanu Cywilnego z naszego regionu.
W szkoleniu udział wzięło ponad 20 osób, kierowników i pracowników Urzędów Stanu Cywilnego z naszego regionu.