„Cyfrowa Gmina” – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”

Komunikat dotyczący procedury monitorowania i utrzymania efektów projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.

Przypominamy, że zgodnie z zawartą Umową darowizny w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” każdy obdarowany zobowiązany jest dwukrotnie do złożenia oświadczenia o zachowaniu trwałości projektu.

Oświadczenie składa rodzic/opiekun prawny (lub pełnoletni uczeń), na którego była zawarta umowa na Wezwanie Darczyńcy oraz w wyznaczonych terminach w zawartej Umowie.
Oświadczenie o posiadaniu otrzymanego sprzętu – laptopa w ramach programu, należy dostarczyć do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Starogard Gdański (pok.01), ul. Gdańska 6 w godzinach pracy urzędu w okresie od 2 do 13.01.2025 roku. (§ 4 Umowy Darowizny).
W załączeniu wzór oświadczenia: Oświadczenie obdarowanego