Do podstawowych obowiązków będzie należało:
- organizowanie imprez kulturalnych oraz ich promocja,
- koordynacja działań Instytucji z innymi podobnymi wydarzeniami w mieście i okolicy,
- współpraca ze stowarzyszeniami twórczymi oraz organizacjami pozarządowymi i instytucjami kultury w regionie,
- rozpoznawanie zapotrzebowania społecznego na aktualne formy działalności,
- przygotowywanie informacji prasowych, wypowiedzi, artykułów, komentarzy,
- budowanie i utrzymywanie otwartych i efektywnych relacji z mediami,
- monitoring mediów i ocena skuteczności prowadzonych działań,
- przygotowywanie treści na stronę internetową, portale społecznościowe, newslettera,
- aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych,
- pozyskiwanie środków zewnętrznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane wykształcenie kierunkowe (z obszaru kultury, PR, maretingu, dziennikarstwa),
- wysoka kultura osobista,
- wysokie umiejętności interpersonalne, swoboda wypowiedzi,
- umiejętność formułowania komunikatów marketingowych i pisania tekstów,
- rzetelność, umiejętności analityczne, kreatywność, zorientowanie na osiąganie celów, dyspozycyjność
- zainteresowanie tematyką kulturalną: koncerty, teatry, wystawy,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Oferujemy:
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– ciekawą i rozwijającą pracę w największej jednostce kultury w powiecie,
– ambitne zadania,
– wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji,
– możliwość rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie swojej aplikacji do Starogardzkiego Centrum Kultury (Al. Jana Pawła II nr 3, 83-200 Starogard Gdański, Sekretariat), zawierającej list motywacyjny oraz CV ze zdjęciem i klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 21 sierpnia 2015 r.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.