Urząd wraca do bezpośredniej obsługi klientów

Od poniedziałku, 1 czerwca klienci starogardzkiego magistratu będą obsługiwani bezpośrednio w środku budynku. Do urzędu będzie można wejść tylko głównym wejściem. Podczas załatwiania spraw goście z zewnątrz zobowiązani są do zakrycia ust i nosa oraz stosowania się do obowiązujących rygorów sanitarnych.

Ze względu na stopniowe znoszenie obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa, urzędy administracji publicznej, w tym samorządowej, są zobowiązane do przywrócenia bezpośredniej obsługi obywateli z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych. Urząd Miasta w Starogardzie Gdańskim wraca do bezpośredniej obsługi klientów w poszczególnych wydziałach od 1 czerwca 2020 r. Do magistratu będzie można wejść tylko głównym wejściem.

Przyjmowanie interesantów będzie się odbywało z zachowaniem nadzwyczajnych środków bezpieczeństwa. Goście będą zobowiązani do noszenia maseczek lub stosowania innych form zakrycia ust i nosa w budynku podczas załatwiania spraw oraz zachowania dystansu. Obowiązkowa będzie też dezynfekcja rąk. Pojemniki z płynem odkażającym zostały umieszczone m.in. przy wejściu do pomieszczenia Biura Obsługi Klienta. W razie, gdyby klient zapomniał zabrać z domu osłonę nosa i ust,  a ma sprawę do załatwienia niecierpiącą zwłoki, będzie istniała możliwość otrzymania w urzędzie maseczki jednorazowego użytku. 

Pomimo przywrócenia bezpośredniej obsługi interesantów w trosce o bezpieczeństwo własne i klientów pracownicy Urzędu Miasta Starogard Gdański cały czas zapraszają do kontaktu online, pocztą tradycyjną, a także telefonicznie.

Od wtorku 2 czerwca wszyscy urzędnicy starogardzkiego magistratu wracają do pracy stacjonarnej w godzinach otwarcia urzędu: tj.

poniedziałek, wtorek i czwartek w godz. 7:30 -15:30

środa w godz. 7:30-17:00

piątek w godz. 7:30-14:00

Magdalena Dalecka

Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta
tel.: 58 530 6060
magdalena.dalecka@um.starogard.pl